Thursday, September 01, 2016

   THE READERS OF THE BLOG PRACTICING CFNM                                



20. A FRENCH FRIEND SEND ME HIS WNBR PHOTOS 








 



























A French readers of my blog sent me his CFNM taken in WNBR. I love them a lot and I thank him very much ! Below a part of his nice message.
Francois, send me more and more CFNM photos of you

Bonjour Marie,

j'apprécie bien votre blog CFNM étant moi meme un grand amateur de ce
type d'exercice. Je vous offre deux photos récentes, si vous souhaitez
les intégrer a votre blog n'hesitez pas.
...
Amitiés
François


I wait for any contributions from all the surfers.

Kisses

Marie

5 comments:

Anonymous said...

François, ta bite est très petite.

Proud Servant said...

So many smiling women-what a great day. Merci, Francois.

rod said...

Asian girls are always there to see a cock

Anonymous said...

Obviously because they are fed up with peanut cocks of Asian guys

Jean Luc said...

François, superbe tes photos. Je suis comme toi, un adepte du CFNM et j'ai dans le passé publié des photos sur le blog de Marie et récolté des remarques moi aussi. Continue et fais nous plaisir