Friday, January 19, 2024

photo fine art


9 comments:

Anonymous said...

Up periscope!

Bmann said...

Yes please. I doubt that I am as attractive as that guy, but yes I would love a situation like that. Especially in a group.

Anonymous said...

A half dozen or so fully dressed girls with me dressed just like that would have my periscope up for sure. They could all see if they can get it up even more.

Anonymous said...

It’s a very interesting Photo. Is it from a movie

Avrez said...

J’aime l’art cfnm
Et j’adore poser avec des filles que tu ne connais pas c’est beaucoup plus excitant.
Et j’ai la chance que ma femme aime les photos ou je pose avec d’autres filles

Jean Luc said...

Avrez. Pareil pour moi. J'ai posté sur ce site. Tu as vu mes postes? Tu tapes Jean Luc dans la fenetre search et tu auras tous mes postes.

CFNM1976 said...

This just furthers my point./. CFNM is happiness./.

SeaMine said...

Question for Avres January 21, 2024 at 8:34 AM

Votre femme aime-t-elle montrer vos photos nues à ses copines ?

Anonymous said...

Seamind, my wife does not like showing her girlfriends nude photos of me, she wants them to see ME naked when they come over so they can see my penis as it grows larger for them.