Monday, April 28, 2008

POLL:
What kind of Cfnm situations
do you like more?

.

To make my blog more and more close to visitors taste, I opened this poll. Please, answer in large numbers!
The present rank:
1. nude with female friends
2. beaches
3. nude dressed opposite situations
4. college games
5. couples
6. grab him
7. party
8. spa&resort
9. art, films, paintings
10. happening
I'm a little surprise by these first results: beaches were expected, but friends is quite a surprise! Also ndos is a surprise! I thought about a better result for college games! Happening: nobody like those!! Why? a fantastic opportunity to have nude males on display for a lot of women.
Please, answer in large numbers! Kisses Marie

30 comments:

Anonymous said...

nude with female friends

Mike said...

marie, i love the nude with female friends but i like college games a very close second, since im in college would you like me to get into a CFNM situation and send you the pics.

nude kisses

mike

Anonymous said...

1. nude with female friends

2. party

3. college games

4. couples

5. spa&resort

6. beaches

7. nude dressed opposite situations

8. happening

9. grab him

10. art, films, paintings

Anonymous said...

moi j'aime un peu toutes les situations du moment que le mec est vraiment tout nu : c'est pour ça que les photos de plage me plaisent beaucoup : photos 1 et 2 : les sexes sont cachés, c'est dommage.
photos 3 et 4 ! là c'est chou, on voit tout !!! je rêve d'être un jour sur une plage et de voir passer un mec comme ça ! hélas ça ne m'arrive jamais !
merci Marie pour toutes ces belles choses; et un grand cri pour toutes les filles qui sont domme moi : ALLEZ LES MECS MONTREZ VOS BITTES !

Unknown said...

My vote:

1. Beaches
2. Nude with female friends
3. Couples
4. Happening
5. Grab him

Anonymous said...

BEACHES always!!!
Lots more please
xxx

Anonymous said...

1. nude with female friends

2. party

3. college games

4. happening

5. grab him

Love your site. Keep it up!

Anonymous said...

I love them all!

Still waiting for you to publish my pic.

Love,
J

Anonymous said...

I prefer beach situations, which are the best !! Thank you for your website!

Anonymous said...

y a quelques photos de CMNF ,et meme si j'aime vraiment les femmes nue c'est vrai que le contraitre le CFNM est plus intérréssant je trouve .
je sais pas ce que vous en pensez ??

Anonymous said...

1. nude with female friends
2. college games
3. nude dressed opposite situations

Anonymous said...

MOI je ne m'intéresse pas aux femmes nues... tu penses...
mais j'aime mater les beaux mec, voir des bittes, et alors, est-ce que ça vous parait choquant pour une fille ?
bisous Jluie

Anonymous said...

non çà ne nous choque pas julie
tu semble scincère et prendre du plaisir à voir des garçons tout nu !
et c'est toujours exitant de voir une fille prendre du plaisir !!!

Anonymous said...

moi je trouve que hélas le cfnm ne décolle pas beaucoup en france
qu'elqu'un aurait 'il une idée pour le promouvoir davantage ??

Anonymous said...

Must be beaches

Anonymous said...

1. Nude with friends. It's specially nice to have a hard on. And at least one female friend of mine openly likes to see it. But we have never had sex...

Anonymous said...

Beach pictures are number 1. Best ones are where girls are smiling or even gigling so there is an element of humiliation. My best experience was on a clothing optional beach in the canaries. It was common for swim suited tourists to walk up and down the long beach. Walking down from the dune are where people where sunbathing to swim naked gave the ideal opportunity for CFNM situations. On one occasion when i went for a swim two pretty youg girls where walking past. One was shy and pretended not to look but the other could not help having several glances and as i got nearer she began to smile and seemed trying to prevent a laugh. After they had past she made a sign to the shy girl with her little finger and they both giggled. Several minutes later they walked back down the beach and I stood by the waters edge so they could have a really good look. I am sure they enjoyed it as much as me.

Anonymous said...

Very exciting !
Beach first !
Love from Florence and Daniel

Unknown said...

Tu as raison Julie, il n'y a pas de mal à ce qu'une fille se fasse du bien en matant des mecs nus.

A ceux qui aiment le CFNM à la française, je vous propose de venir visiter mon site : http://groups.yahoo.com/group/france-cfnm/

Le site débute mais avec un max de visiteurs, on pourra peut être arrivé à quelque chose en France...

Anonymous said...

je n'arrive pas à ouvrir, peux tu nous mettre un lien clair stp ? bisou
Julie

Unknown said...

http://groups.yahoo.com/group/france-cfnm/

Unknown said...

Si tu recopies cette adresse telle quelle dans la partie "adresse" de ton explorer, tu tomberas sur mon site. Par contre, effectivement, il faut soumettre une inscription au préalable, mais généralement, je réponds vite, et une amie (française aussi et super fan du CFNM) m'aide à gérer le site en cas d'absence. Ca me permet de gérer les éventuels spammeurs, surtout pour des sites commerciaux.

Anonymous said...

ça y est j'ai vu ton site bon début.
bon, j'ai pas trop envie de m'inscrire car je veux rester anonyme, sinon j'ose pas.
je viendrai souvent, mais ça manque de photos, mets en vite, celle qui est là est déjà très bien, mais tu sais ce que j'aime; va y c'est super du sexe pour les nanas super !
DES BITES DES QUEUES DU CUL WOW JE SUIS ECITEE CE SOIR...

Unknown said...

Et bien, Julie, je suis heureux de voir une femme qui exprime librement son avis et affiche ses goûts.

Pour te faire plaisir, j'ai ajouté au millier de photos déjà présentes environ 300 photos aujourd'hui.

Quant à l'anonymat, je le comprends parfaitement, mais rien ne t'empêche de prendre un pseudo.

Quant à toi Marie, tes photos sont toujours extras.

Anonymous said...

alain je me suis inscrite mais les photos ne s'affichent pas à part celle de la page d'accueil
HELP!!!

Anonymous said...

pardon, ça marche bien !
ton site est GE -NIAL !

Anonymous said...

moi j'arrive a aller sur le site http://groups.yahoo.com/group/france-cfnm/
mais je ne peux pas voir les photos !
comment fait ton ?

Anonymous said...

Oh I favor nude with friends but I enjoy all of your sections. I think it may be harder to locate pictures of nudes with friends then the other sections and that might be a reason it is not ranked at the top. But with many of the nude with friends pictures that you post, you can often tell that this causes great joy among all involved. I want to thank you for maintaining this blog for us to enjoy and I have followed your rule to be nude while viewing your blog and it feels great.

Anonymous said...

The situation of the fifth pic: the male standing on the beach totally dressed and the female totally naked and exposing her pussy, boobs and ass should be MANDATORY on all the beaches!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

I love pure CFNM where only the males are totally naked while the females are always modestly dressed Naked males should have no expectation of every seeing a woman in any state of undress unless it is his wife or a serious relationship with his girl.

When my wife has her tea parties (at least once a month) she has about a dozen women over and although I am always totally naked with them. if a couple of the girls want to try on each other's blouse, they go into a bedroom to do so so the males will not even see them change their blouse. The women get full enjoyment of seeing cocks and balls n full display while males get nothing, well do do get to see the ladies fully enjoying our dicks

Tom