Wednesday, May 02, 2018



Mets toi nu devant moi !

 

C'est toujours un plaisir quand mon mari se déshabille, à ma demande, 

 

et se met entiérement nu devant moi. 

 

Mon mari a connu d'ailleurs un grand moment de solitude, hier soir, 

 

quand je l'ai invité a se balader sur notre sur terasse en tenue d'Adam. 

 

Une de nos voisine qui fumait sa cigarette en silence a pu aussi profiter du spectacle.


Get naked in front of me!
 
It's always a pleasure when my husband undresses, at my request, and is completely naked in front of me.

 
My husband experienced a great moment of embarassment last night, when I invited him to walk on our terrace in Adam's outfit. One of our female neighbor who smoked her cigarette in silence also enjoyed the show.

 

 

8 comments:

Anonymous said...

Thank you for telling us how you live cfnm. I can imagine your husband was humiliated. If he knows that you share his secret? Please share more cfnm adventures! Perhaps even pics!

You are a very good wife, an arousing, sexy one!

Anonymous said...

Marie, I envy your husband!I would love to be him. What else do you do with him? Please tell. It is so exciting.

Anonymous said...

Where's the beef?

coleopter said...

More French lessons, svp!; )

coleopter said...

Btw, the woman’s down-turning eyes capture the essence of CFNM. One of your best posts, Marie, IMO.

Kat said...

The girl looks ver Interested in the guys dick

Unknown said...

Awesome Marie.... Keep it up ....... keep men naked .... let men be humiliated and women become more liberated...

Anonymous said...

et quelles ont été les réactions ?
ton mari a eu honte ? a mis ses mains devant pour se cacher ?
la voisine était contente du spectacle ?
et toi cela t'a agaçé ? amusé ? excité ?